Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2007 23:17 - Две тъжни рози
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1766 Коментари: 4 Гласове:
0



На баща ми, от чиято смърт днес се навършват трийсет и шест години.

"Казват-лекувало времето.Времето не лекува.
мъката-като жилите-с възрастта се подува.
Времето е проверка на болката голяма.
То би помогнало само там,където болка няма"
Емили Дикинсън

Дочуваш ли от горе тихите ми стъпки?
Усещаш ли на двете тъжни рози аромата?
Безсилни са ръцете ми изтръпнали
да те прегърнат.Няма път обратен.
Гласът ти във гранита е зазидан,
пленени в снимката,очите ти мълчат.
А две сълзи до устните ми идват
да те припомнат и да загорчат.
Дали в небесния си път се спираш
-да видиш как изглеждам,как живея?
Аз само в огледалото те прекопирам
и с шепа снимки спомените грея.
От чуждите животи се досещам
какво ми липсва и без какво растях,
но дълбоко във съзнанието ми светиш
като закрила свише и духовна стряха.
Живот ми даде!Аз не нося много
-две тъжни рози и разплакан стих.
И обещанието,че ще съм силна и ще мога
отсъствието ти да изплаквам тихо,
но да се радвам на живота и за тебе,
да съм добра към другите и в тежкия си ден
и да вярвам безрезервно във вълшебства,
за да не плачеш Там за мен!


"Казват-лекувало времето.Времето не лекува.
мъката-като жилите-с възрастта се подува.
Времето е проверка на болката голяма.
То би помогнало само там,където болка няма"
Емили Дикинсън

Дочуваш ли от горе тихите ми стъпки?
Усещаш ли на двете тъжни рози аромата?
Безсилни са ръцете ми изтръпнали
да те прегърнат.Няма път обратен.
Гласът ти във гранита е зазидан,
пленени в снимката,очите ти мълчат.
А две сълзи до устните ми идват
да те припомнат и да загорчат.
Дали в небесния си път се спираш
-да видиш как изглеждам,как живея?
Аз само в огледалото те прекопирам
и с шепа снимки спомените грея.
От чуждите животи се досещам
какво ми липсва и без какво растях,
но дълбоко във съзнанието ми светиш
като закрила свише и духовна стряха.
Живот ми даде!Аз не нося много
-две тъжни рози и разплакан стих.
И обещанието,че ще съм силна и ще мога
отсъствието ти да изплаквам тихо,
но да се радвам на живота и за тебе,
да съм добра към другите и в тежкия си ден
и да вярвам безрезервно във вълшебства,
за да не плачеш Там за мен!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ninaantonova - Не зная как да коментирам...
25.03.2007 10:00
Никога не съм предполагала, че може с думи толкова дълбоки, да се изкаже силната болка от загубата на близък човек, и толкова ясно да се опише пътя на духовната връзка дори и след смъртта.
Моите съболезнования, и благодарност за възможността да се докосна до твоето творчество.
цитирай
2. pti - ..
31.03.2007 10:33
Аура баща да разлюлява
съм виждала и разпознавам,
когато бил е тука,
в съня ми се явява.
Прегръщайки се научаваме
за предизвикана възможност.
Цветята виждат ли се отвисоко
и защо бе тази сложност.
цитирай
3. indi - nina...
08.04.2007 11:11
Благодаря ти, мила! Болезнена е такава липса. А по- страшното е, когато не си имал възможността от общуване , от това дори да се скараш с него... Да не знаеш какво би било, ако го имаше в живота ти, а само да предполагаш...
Благодаря ти за топлите думи още веднъж!
Сърдечни поздрави!
цитирай
4. indi - pti...
08.04.2007 11:15
Благодаря ти за красивия философски отзив! Може би има някакъв смисъл в болката, който ни е трудно да разберем и приемем. Но вярата, че единението и енергията съчетана с " тях" остава и обгръща живота ни, ни кара да се чувстваме по- леко.
Сърдечен поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 959655
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5524
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол