Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2007 12:38 - Прочитане правата на Любовта
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 671 Коментари: 0 Гласове:
0



Понеже вече ми се случи,
( а ти така веднъж се случваш само),
понеже в твое име бях и кучка
и те развявах като пиратско знаме,
понеже срязах тежестта на котвите
и в дъното на гърлото се впиха,
изхвърлих и компасите зад борда,
а от платната- ризи за безпътните уших...
Понеже трюма с камъни напълних,
на бедните раздадох гордостта
и с последните три гроша съвест
си купих за безумството вина...
Понеже ми се случи както трябва- луда-
сърцето ми издра, очите- ослепи...
Завързана, във себе си те арестувам!
В какво те обвинявам?! - Че си ти!
Че всичките ми ветрове отвърза,
че посоките ми преобърна скришом,
че ме научи да живея бързо,
но бавно и на глътки да те дишам,
че усвоих и нежните акорди
от арфата на гласните си струни,
че себе си познах като покорна
пред силата на твоята безумност,
че никога не се обиди, не заплака,
че в обичта ми ти не се и усъмни,
че от теб научих как се чака,
че с вярята си в мен се потвърди...
Виновна си, Любов, но имаш право
от това задържане да се освободиш,
като докажеш, че не си такава.
А до тогава- можеш да мълчиш.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 953470
Постинги: 368
Коментари: 915
Гласове: 5519
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол