Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2008 02:06 - sms до Дядо Коледа
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 829 Коментари: 0 Гласове:
0



Виж сега, Дядо Коледо...
Сигурно ти е писнало вече от мен...
Но нали ти раздаваш подаръците...
Та... когато не си уморен,
разгледай и това писъмце:
Не искам на другата Коледа
да крия свойто лице
зад блестящи гирлянди
и дъжд от конфети,
зад маски на зайци,
снежанки и смешни джуджета...
Не искам подаръци в пъстри пакети,
за които някой ще харчи пари,
нито неща, без които мога,
които летят към мен
в лапландси шейни...
Ще кажеш навярно,
че съм ... " нещо" с претенции,
че искам все невъзможни неща
и навярно много те затруднявам,
но нали уж слушкам,
пък и искам само това-
когато гръмне шампанското
и президента ни прочете
оная приказка- дето ни пожелава
Следващата година да сме добре,
когато навън стане като във Босна-
бомби до дупка-
сякаш Нова година не щем,
и когато масите са пълни с храна-
като че ли в този ден за последно ядем...
Искам... да се престоря,
че от бомбите ме е страх,
и да се сгуша в него,
и да прелива като шампанско от чашите
моят наистина щастлив смях...
Да го гледам в очите, да го целуна,
а на другият- Първият ден
и всички останали,
да съм като пияна...
Искам ...точно той да бъде до мен!
Защото, само тогава-
Любовта когато я има,
има повод за шампанко и фойерверки
и...всеки ден е Нова година.



Тагове:   SMS,   дядо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 958695
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5523
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол