Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2008 21:33 - Нощна стража
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 2114 Коментари: 3 Гласове:
0



Не... Не е Рембранд. Дори няма рамка...
Освен ако рамка не са клепачите,
ограждащи
потъмнелите платна на ирисите,
които те отразяват,
които са белязани от теб
и вече са други...
Сърцето не е мним мускетар.
Не спи. Пази те.
Със заредени с огън артерии
те пази. Пазя те...
С нокти- рапири те пазя...
Не заспивай! Студено е...
Имаше филм,
в който един човек заспа
в северните ледове...
Не го събудиха.
Не заспивай! Ето- нося те...
Не гледай в стъпките ми,
под които
цъфтят алени цветя в снега!
Гледай напред!
Към онзи хоризонт,
където ръцете ти ще бъдат топли.
Не заспивай!
Помниш ли
малките, розови очила?
Онези- с лунички
в долната част на стъклата?
Изгубих ги...
Паднали са някъде в снега...
Отдавна.
Но пазя погледа през тях.
При реставрация на платната
може да се види...
Изгубих онези очила,
но... без тях се вижда триизмерно.
И достоверно се обича...
Знам, че не си красива. Грозна си...
И лоша... Направо си луда!
И точно това те прави
повече от красива!
Всичко знам...
От най- красивите ти лъжи
си създадох религия...
Само не заспивай!
Ето- нося те...
Ще ти направя
чай от незабравки.
Ще ти разкажа приказката
за раждането на Вдъхновението.
Ще ти пея дрезгаво и черно:
" What a wonderful world " ...
и ще се промъкнем
през пръстите на нощта...
Само не заспивай, Любов!
Не и преди мен...



Тагове:   стража,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - неееее не и преди мен...
21.09.2008 21:41
"Само не заспивай, Любов!
Не и преди мен..."
цитирай
2. анонимен - и руцете ми ще стават още по топли...
21.09.2008 21:49
ще ми направиш ли чай от незабравки???
нее няма да го пия...само сълзите ми ще капят в него и ще ми става още по топло... по горещо...
цитирай
3. indi - :) анонимен и 1 , и 2...
21.09.2008 22:21
Да... Може би е смешно и глупаво... Преди да е заспала, така звучи- глупаво... После...за мен поне, няма значение.:)
Поздравен( а) !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 958502
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5523
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол