Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2010 22:34 - Да си направиш принц
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1327 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.01.2010 22:35


На принцеса Всеоще Незнайна





Докато ти играеш на кукли, принцесо
и репетираш майчиния инстинкт,
аз работя за теб и в твой интерес,
като ти моделирам приличен принц.
Как го правя ли? С фина пластика...
С кълбета от мохерни нерви,
с ненаучена в книги фантастика,
с перце и коприва, и без лично време.
Правя ти го съвсем по мярка,
да те обича, да ти е верен...
Такъв, какъвто и аз съм нямала-
почти съвършеният принц ненагледен.
Правя ти го да те разсмива,
с него да ти е интересно...
Да умее да пази и прави щастлива
една почти съвършена принцеса.
Танцува самба и пуска послания
в кора от мандарина и книжни ракети:
" Обичам те! Повече ми обръщай внимание! "
- това не е молба, а е клетва!
Ако някой детайл ръбат ти се струва,
с пилата за нокти ще го загладиш.
Пък в албуми, по дати ще нарисуваш
такъв, какъвто ти можеш и знаеш...
Палат ако искаш, ще си направиш
от нищо- нещо в две- три стаи.
Доспехите ще му переш и гладиш...
То инак... и баба знае...
И да ти кажа... Аз всъщност не съм кралица.
Но не сбърквай да му казваш това!
Ще ти трябват копринени ръкавици
за скиптъра на Началник- приказка.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Чудно!
04.01.2010 22:37
Чудесница... :)))
цитирай
2. martiniki - ти добре правиш
04.01.2010 23:03
принц възпитаваш, а аз като отглеждам един Скрудж същий, питам го - утре като имаш деца и за тях ли така ще ти се свиди, ами ако ние с татко ти се държим така спрямо теб и не ти даваме джобни, не ти купуваме разниненужнинеща...не хваща,почти нищо, имаше малък напредък тази година - за РД си изпросих десет лева за подарък, ама горчиви бяха, наистина изпросени :*

приказка с приказка!
цитирай
3. indi - ЧНГ, wonder!:)
05.01.2010 01:00
Радвам се, че хареса!:) Благодаря ти!
Здраве, късмет и приказна обич да ти Бъдат!:)
цитирай
4. indi - :)) Принцове- спестовници, да кажем..:)
05.01.2010 01:18
И моичкият си е отворил една институцийка за микрокредитиране- " Алексбанк" и отпуска заемчета от време на време на домашни физически лица , срещу вдъхновени лихви в тесни срокове..:)) Ама нищо де, нека умеят да пазят и пестят принцовете! Здраве да им е!:) Моят подарък новогодишен е цяла вечер самба и джайв(колкото си можем!:) ) и бележчици : "Обичам те! Обръщай ми повече внимание! ", под капака на телефона, в кора от мандарина, на книжни самолети и др. И...стихчето в готов и бърз вид дойде!:))
ЧНГ, прегърната Приказна!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 959719
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5524
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол