Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2010 12:09 - Реквием за една твърде стара любов
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1940 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В албумчето със бившите любови
прибавям днес и теб, любов любима!
От всичките най- дълго ти ме трови
и ти най- жадно от дъха ми взима.
Признавам си, понякога тъгувам
и слепите ми устни те копнеят...
Не вярвах, че без теб ще съществувам,
че и без теб ще мога да живея.
Признавам си, че с мен ти беше честна,
не криеше, че бавно ме убиваш.
А аз сама се лъжех лесно,
че с теб съм по- уверено щастлива.
Признавам си, най- вярна ти ми беше,
обгръщаше ме с дълги, сиви пръсти,
когато най- свирепо ми горчеше
от живота, от утайката му гъста.
Рисуваше от мене до тавана
в цял ръст икони на тъгата-
като трептящи бели холограми
в прозрачния екран на самотата.
Прости и забрави за мен, любов!
Не ще ти липсвам, зная, други пръсти
все търсят жадно твоята отрова
и огънче от грешните ти чувства.
Оставям те сред пепел от въпроси
и всички мостове към теб изгарям.
Тъй както всяка обич високосна
аз те обичах, но оставям те, ... цигаро.





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - :)
22.03.2010 21:48
браво!
цитирай
2. indi - :)
22.03.2010 23:24
Двайсет и пет години са малко повече от прекалено много..:)

Привет, Приказна!:)
цитирай
3. martiniki - като
24.03.2010 00:07
се обърна, моята такава е с двайсетгодишна давност :)

Стеф, като рече "приказна" има конкурс за "Приказник" на списание "Девет месеца"


Списание "9 месеца" търси най-добрите автори и разказвачи на приказки

Приказникът е човек, който измисля или разказва приказки. Всеки може да стане Приказник, като до 30 септември 2010 г. публикува своята (неиздавана досега на хартиен носител) приказка в ПPИКАЗНИК 2010 на http://blog.9m-bg.com


пратих моята на мейла посочен в сайта
цитирай
4. indi - приказно!:)
24.03.2010 00:55
Двайсет? Ами че тя и твоята е в пенсионна възраст вече!:)) Когато някоя колежка в детската градина се пенсионираше, се събирахме на почерпка и музикалната свиреше на акордеон..:)) На моята " любов" й засвири акордеона!:)) Ще ми се да кажа, че е време и на твоята, но ще се въздържа, защото дъщеря ми ме скастри така : " Защо мислиш, че щом ти си отказала цигарите, всеки трябва да го направи и си натрапваш мнението?! " :)) Но определено по- добри и разумно е да не пуши човек! Отделно, като се замисля,че един пушач изпушва в практиката си по един апартамент.. Мани мани! Акордеон му е майката!:))

Благодаря ти за Приказническата информация! Ще ходя да видя какво -що..:)
Сърдечен поздрав, Приказна Мартичка!:)
цитирай
5. panazea - Браво , Инди ,
26.03.2010 19:18
Честито освобождение!
цитирай
6. indi - :)
31.03.2010 00:06
Благодаря ти, Панацеа! Може би е рано да съм толкова уверена в " подвига" си, но...някак знам, че няма да пуша вече..:)
Сърдечен поздрав!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 953324
Постинги: 368
Коментари: 915
Гласове: 5519
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол