Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2012 13:06 - Епопея на незабравимите
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 3391 Коментари: 4 Гласове:
6



Колко любов е? На капка равна
и на живот равнозначеща.
Твърде малко- в нея да се удавиш,
твърде много- да я изплачеш.

Твърде бърза е-да я подминеш,
твърде висока- да я възпееш.
Твърде кратка,за да ти стигне,
твърде дълга,за да я надживееш.

.....................................................

ЗЛОДЕЯТ С НЕЖНО ИМЕ

Той е този,който ми взе зората,
изпя ме в песен,развя байрака
и ми показа къде е Караджата.
Той ме научи да светя в мрака.

Той е този,който ми взе душата
и с кални стъпки през нея мина.
Той ме обучи в изкуството на войната.
Евакуирах чувствата и си спасих името.

Той е този,който ми даде всичко-
деца,свобода и стих.
Не помня дали го обичах...
Но не го забравих.И му простих.

МАГЪТ

Той дойде в най- тъмната нощ,
в която се бях изгубила,
сам изгубен,слаб и безпомощен.
Времето беше смутно и влюбено.

Отвори небето и слънцето падна
в очите ми-в слънце невярващи,
в ръцете ми-слепи и жадни.
Любовта беше стръмна и непрощаваща.

Любовта беше безпаметност и магия,
живота изля куршум и я развали.
Но в бяла приказка успя да го скрие...
Не го забравих.И го благослових.

ЙАХ ЧЕТАСИ МЕ *

Ако има друг живот и прераждане,
той е край мене във всичките,
най- важен от важните-
да ме възпита в обичане.

Той е този,който ме учи да сричам
ведите на душата си.
С него любовта левитира и се себеотрича
със смирението на монасите.

Той е диханието и сърдечният ритъм,
които не виждаш, но без тях не можеш.
Той астматично все няма да ми достига,
а забравянето е невъзможно.

......

И само точици-
като капки дъжд,светена вода,или отрова.
И нещо,или някой без думи и име.
Някой,който няма да е любов,
а последен щрих,с който ще дорисувам зимата.

* от санскрит- Този,който е на трона на сърцето ми




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - поздрави за епопеята, да са живи незабравимите!
10.12.2012 09:45
да дорисувам зимата...с бели криле на архангел
цитирай
2. indi - Благодаря ти, Приказна!
11.12.2012 21:38
Да, да са живи и благословени!
Белите архангелски криле са неземно красив щрих! Благодаря ти!
цитирай
3. wonder - Красива епопея с жарки гонгове. ...
16.12.2012 13:42
Красива епопея с жарки гонгове.
Жигосаното с любов сърце помни и гори дори когато думите свършат.
Благодаря за удоволствието!
цитирай
4. indi - Красива епопея с жарки гонгове. ...
17.12.2012 16:50
wonder написа:
Красива епопея с жарки гонгове.
Жигосаното с любов сърце помни и гори дори когато думите свършат.
Благодаря за удоволствието!



Дори когато свършат думите,да..
Благодаря ти за отзива!
Весели празници с обични хора да са ти!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 960286
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5525
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол