Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2018 20:42 - Цеца за всички, които я пожелаха:)
Автор: elinora Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3517 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Загубила съм тренинг за блогови битки. Дългото отсъствие от блогбегето се отразява.
И ако аз съм се променила, то блога не е мръднал и на йота. Същите хора - дребни, заядливи и пълни с комплекси. Същите  обречени битки , които не водят до нищо градивно.
Днес бях бяла и добра, но само днес. 

пп Вмир, специално за теб "Трепни", нищо лично, имам някакъв далечен спомен, че преди те четях с удоволствие:)




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Много си весела Ленче
27.05.2018 21:03
ЕлиНора.. ти сериозно ли си учителка
а по какво преподаваш ако не е тайна
и имаш само 10 години стаж... колко очарователно
Сигурно си на 35 години и половина
Много си весела Ленче
а музиката ти е връо сестро
цитирай
2. predatorkapredatorka - Каква е идеята на автора
27.05.2018 21:29
И понеже в природата наистина няма празно - какви ли нови психопати ще приюти в скоро време тази блогова платформа и колко ли още жертви ще даде здравната реформа в БГ-то, питам си се? :)

пп в момента на пръстите на едната ми ръка се броят нормалните, интелигентните и свестните блогери тук и за радост са мои приятели. дръжте се, хора, аристократи сте все пак!:)
цитирай
3. elinora - Юлке - Дюлке,
28.05.2018 20:00
каквато съм - такава! Хем съм весела, хем съм хубавица-птица, фръц :))))

В моите постинги винаги има идея, за разлика от вашите празнолейки, чат ли си?!

И да те питам тУк - ти що се ядеш с Дела? С какво ти вади очите жената ,бе, с таланта си ли?
цитирай
4. predatorkapredatorka - мн.е сложно..за твоята..проф.подготовка, еленка
28.05.2018 20:18
вж при Ж Стар..
аре, да не те боли главата, слуша'й си чалгите
що не каза, на 35 ли си?
не, че е важно, ама не си дорасла да ми задаваш сложни въпроси..
цитирай
5. merlin68 - И понеже в природата наистина няма ...
28.05.2018 21:07
predatorka написа:
И понеже в природата наистина няма празно - какви ли нови психопати ще приюти в скоро време тази блогова платформа и колко ли още жертви ще даде здравната реформа в БГ-то, питам си се? :)

пп в момента на пръстите на едната ми ръка се броят нормалните, интелигентните и свестните блогери тук и за радост са мои приятели. дръжте се, хора, аристократи сте все пак!:)


За българската здравна система е ясно, но като се има предвид, че в блога огромната част са българи, живеещи в България, а в Германия си само ти и още 1-2 -ма, то процентно излиза, че германската здравна система произвежда значително повече откачалки.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравейте!
28.05.2018 21:53
Като чуя, че в природата няма празно пространство, веднага се сещам и за друг, общовалиден физически закон
Че плюс и минус се привличат!
Това веднага обяснява наличието на някои минуси тук!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: elinora
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1676874
Постинги: 589
Коментари: 15777
Гласове: 28721
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол