Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2018 19:00 - Абсолютна глупост, лельо!! Карма е система за контрол
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 5259 Коментари: 22 Гласове:
8

Последна промяна: 22.09.2018 22:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


H.
Ето и моята гледна точка :)

Висшият Аз и неговите проекции в различните времеви линии (картинката долу) се случват едновременно. В същият този момент, аз съм си Н., аз съм и гейша от 13 век в Япония, аз съм общ работник в САЩ през 60-те, бушмен в Австралия и т.н., и т.н. - схващате идеята. Защо идеята за карма е не-логична (като под логика не разбирам мислене прекарано през лявото полукълбо, а метафизична такава). Поради две причини.


Първо, за да има карма, трябва да приемем, че ние сме последователно инкарниращи се (каквито са само извънземните), а не едновременно инкарниращи се. Не можем да изкупваме нещо, ако няма "после", а има само "сега". Също така, както правилно се отбеляза по-горе, ние имаме само една инкарнация със сегашното си съзнание. Никога повече H., няма да се инкарнира със същите параметри, със същото (съ)знание, идея за личност, Его, набор от преживявания и т.н. Т.е. - идеята да "изкупвам" "сега" "греховете" на друга моя инкарнация отпреди 400 години (примерно) е много осакатена концепция, която може да впечатли хора, които нямат особено дълбоко разбиране за това, че всичко е преживяване и нищо повече - няма никакво обременяване. Някои ще кажат, че не конкретната личност трупа карма, а Висшият Аз като цяло. Което е глупост, защото Висшият Аз се намира на фокус, в който полярностите нямат власт. За Висшият Аз добро и зло е едно и също, за него всичко е преживяване и той иска да изживее ВСИЧКО.

и

Второ, защото тя изхожда от идеята за наличие на дуализъм. Че ти трябва да си добър и ако вършиш много зверства (примерно), ти непременно ще откупваш няколко живота напред негативната си карма. Абсолютна глупост. Карма е система за контрол, много добре действаща в Индия. Тя и кастовата система са създадени по модела на един друг последователен разум, който сега няма да коментирам - досещате се. Тя съществува с цел да ограничава преживяванията и да потиска вътрешните интенции и чувства, лепвайки им етикета "грешно" и "правилно". 

Това, което за мен е "карма", аз наричам "споразумения между Висшите Аз" из цялата времева линия. Тъй като все пак Висшите Аз играят заедно тази Игра, те си идват някак на гроздове. Кооперират се за да вземат максимума преживявания. Например аз ще съм долен изнасилвач в този си живот и всичките ми жертви предварително са избрали да преживеят изнасилване (давам възможно най-грубия пример за да стане ясно каква е идеята ми). В друга времева линия обаче аз ще бъда тяхната жертва и те ще ме изгорят на кладата - т.е. - ние си правим услуги, защото и двата Висши Аз-а имат нужда и от двете - те гонят да попълнят спектъра си от преживявания, а не това да са праведни, защото иначе ще има негативна карма за изкупване... Сега аз съм това и ще ти сторя това, но пък на друго място ти ще ми сториш това. Вие имате хиляди инкарнации в които сте злодея и в които сте светеца. В този ред на мисли, няма "по-добри" инкарнации. Всички носят преживявания на Висшия Аз. И всяка една инкарнация е ценна за него именно поради това.

 

Tina
Ужас - дано не си прав Н. Развали ми идеалистичните идеи... :(

H.
Всъщност трябва да се чувстваш безкрайно освободена ако съм прав :)


   и, моят РЕКВИЕМ за....старческото благородно Войнство...те си знаят..






Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - :))))) росабосо, моята сн е от пр 5г,а твоята от пр 30..лельо,нали?
22.09.2018 19:19
за теб и баби Ди, е специално моят репортаж!
плюс и минус..винаги се уравновесяват, ей на тва му викам аз “Карма“
айде, беж при пРостоля..питай го..
цитирай
2. predatorkapredatorka - ако, питаш там съм..57 кила на 56 г..
22.09.2018 19:25
ее, сега съм..66..КИЛА..
и на кой му пука..
ти му мисли,
аз нема се женя, камо ли па тукА...
/ мисля, че станах ..РИМОзависима
насред вас..колеги и колежки..поети и поетки..
дерзайте, ваше е Царството...Виртуално!!
Амин!!
цитирай
3. troina - Н. е небезивестният в Нета...Хорус..
22.09.2018 19:40
нема друг изроТ подобен, никъдеее...

H.:
Ето и моята гледна точка :)
цитирай
4. predatorkapredatorka - :))
22.09.2018 19:46
ако ме преследваш, още ще ревеш..на глас..
и, ша та давам на ..наПиссан4о...
цитирай
5. predatorkapredatorka - !!!!!!!! отдавна усещам , че не четете..но, нищо..важно е участието..
22.09.2018 20:00
аз съм издРЪжлива и дълготърпелива, и мнооогооЛюбяща, Оммм..
затова, ще повтарям....

/В друга времева линия обаче аз ще бъда тяхната жертва и те ще ме изгорят на кладата - т.е. - ние си правим услуги, защото и двата Висши Аз-а имат нужда и от двете - те гонят да попълнят спектъра си от преживявания, а не това да са праведни, защото иначе ще има негативна карма за изкупване../

боцо, нещо сгъна ли...досега от урока?
цитирай
6. milady - :))
22.09.2018 20:09
надявам се,забавлявате се...от сърце..
цитирай
7. predatorkapredatorka - :)) Чу,имаш мн.поздрави от..Ямболя..
22.09.2018 20:15
Последни 20 регистрирани посетителя
20:13 - 4udovi6teto
20:07 - onlooker
19:53 - elada66
цитирай
8. predatorkapredatorka - защо пиша толкова многоо../такава е средата тук..нали?
22.09.2018 20:36
най-вече..многоо ми липсва моят Орел в Живота..
/ не знам, къде ли не го търсих и търсих..
може би се върна..с нашия първи внук, имам такова усещане.от пръв поглед..
такава Радост и „Кармична“ награда/за какво повече да мечтая..
нещата не са така прости, както изглеждат..
и,никога не са били..
цитирай
9. predatorkapredatorka - инак и аз съм против “вампирията.:)))
22.09.2018 20:48
/претръшкани фантазми....

Вече Видов ден настанал е и познатите тирани
ще си плащат вампирията, макияжно-заиграни
в полусенките на себе-то, паяжасало с амбиции./
Дъ.Ръ

...какво развитийно..разгръщане, само... уаууу...
цитирай
10. predatorkapredatorka - да повторя, ако питате../ВАЖНО е ,з атова..пиша още тук..
22.09.2018 20:52


“Висшият Аз се намира на фокус, в който полярностите нямат власт. За Висшият Аз добро и зло е едно и също, за него всичко е преживяване и той иска да изживее ВСИЧКО.“

такава е моята Игра,а вашата ??
плюс4ета, минуси, и..стихчета..като..яйчица..
цитирай
11. predatorkapredatorka - :))11. onlooker - току що паяк на гугъл....
22.09.2018 21:29
19:53 - elada66

dобре, мила моя Ela -да
:PPP

цитирай
12. predatorkapredatorka - :)))))
22.09.2018 21:37
такава е моята Игра,а вашата ??
плюс4ета, минуси, и..стихчета..

като..яйчицата..на моята симьоноффска Тьотка
цитирай
13. predatorkapredatorka - луукчоо...ще те разлюбя...
22.09.2018 21:51
леля боса ще ме убие..искала и тя един Гол:)))
аз съм..щедра и неревнива..Римлянка
/помниш Калигула,нали
цитирай
14. predatorkapredatorka - :))17. onlooker - недей,римлянке.харесвам Октавиан.но пък
22.09.2018 22:07
ще..духаш, луук..лесно е..
цитирай
15. predatorkapredatorka - :)))))
22.09.2018 22:14
стой дее..плссс..
след 00 00.има ХХL:)))
леля Боцъ и Писсанчо..на 69/ново!!!
цитирай
16. predatorkapredatorka - !!??..е, щоо така..сърдито..луук?
22.09.2018 22:20

просто не обичам..из ъзици и..путетизми..
нали съм 100% Жена,залагам на твърди..аргументи
/вж Темата и кой е Автора
четеш ли го..
цитирай
17. predatorkapredatorka - !!?? или, ти четеш „минаха години“, и „спиралата.нет..
22.09.2018 22:33
/вж Темата и кой е Автора
четеш ли го..
лека, не се тревожи..аз съм..само Духх..
цитирай
18. predatorkapredatorka - признавам, и аз съм...тъпа..като повечетосъфорумци/около85%
22.09.2018 22:52
аз помислих, че си..полигор, и се зарадвах..
липсва ми...има нещо извънземно в него..
извинявай, объркала съм се..
лека..
цитирай
19. blackpredator - разбира се,
22.09.2018 23:20
че е полигор
зрителят с очилцата
фана херния да те качи най-отгоре..;)
цитирай
20. getmans1 - ЧетемИ ний, даже повече отколкото ...
23.09.2018 00:16
ЧетемИ ний, даже повече отколкото можеш да си представиш
цитирай
21. predatorkapredatorka - Бляк Квак а ти защо друсаш, предосадата,тръноффската лепотица и
23.09.2018 10:10
босоторосси боси..и дядо наПиссан..?
и, умен отг не очаквам..от теб
..селчо, изкукал тук от недоЕбиЯ, тъпотия до шия
кармичен закон, ако не си разбрал още темата..
аре, кукай още...безсмъртна съм азз...
цитирай
22. predatorkapredatorka - 30. onlooker - blackpredator,къс хоризонт.пак.отчайващо къс.
23.09.2018 12:33
ша му..скъсаме пишката ,дето я няма..
и ще я фърлим на босароса и..тъповеселушка..да се драпат..
кис кис кисс...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100769
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031