Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2007 20:00 - Сън в мелодия за латерна
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1450 Коментари: 4 Гласове:
0



Пунктирана от немите звезди,
нощта в прозорците ми се наведе.
Очакван сън очите ми плени,
прегърна ме и тихо ме поведе...
... Косите ми събираха конфети
и фойерверки пръскаха искри
сред звуците на пееща латерна
във лунапарк от детските мечти.
В средата- пъстра въртележка
примамливо завърташе света.
На корпусът й светеше табелка
с едва разчитащо се: "... Любовта" .
Качих се и намерих свое място,
земята хукна в цветни светлини.
На устните ми смееше се лято
и птици пееха във моите очи.
А с всеки кръг, по- силно се въртеше.
Латерната премина във кресчендо.
Насечен, въздухът през зъбите свистеше
и подът сякаш плъзна се под мене.
В неясен полет паднах на земята
и миг преди да ослепея, го видях:
" Това не е..." - в табелата позната,
почти изтрило се пред: "... Любовта".
Но пееше проклетата латерна,
земята продължаваше да се върти-
потънала в очите ми до черно...
Залитайки, по нея продължих.
И някъде във мрака я усетих -
една повеждаща ме, топла длан.
До слънце пред очите ми просветна,
преглътнах хрипът в гърлото ми спрян.
И я видях - безмълвна и смутена,
в ръцете си поела ми света;
крепейки го, вървяла е до мене
невидима и тиха - Любовта.
Да! Беше сляпа! Хубава и бяла...
Преди завинаги да се разминем,
очите си на мене беше дала,
за да успея в мрака да я видя...
Видях я. И разбрах какво е тя.
Не се разсипва в празнични конфети.
Не е атракция с латерна Любовта
и името й по табелите не свети.
А в някой ъгъл чака кротко
да я погледнем с нейните очи.
Не идва да се впише във живота ни,
а личната ни самота да сподели...
И...
......................................................
Часовникът пронизващо звъни,
съня ми свива в трепкаща мембрана.
Събуждам се с прогледнали очи
и знам, че вече време е да стана.
От радиото плисва песена
и чайника със дъх на мента свири:
" Любов, губи се, но така,
че винаги да те намирам! " ...



Тагове:   мелодия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wildroses - ...
31.01.2007 20:07
А в някой ъгъл чака кротко
да я погледнем с нейните очи.

Много силно!...стихът направо грабва в ритъма си :)))
цитирай
2. indi - :)
31.01.2007 20:30
Много неща могат да се кажат за любовта, дори противоречащи си, и всичките ще са верни:)
Благодаря ти, Дива Роза!:)
Поздрави!:)
цитирай
3. xbizzit - Амиий..
12.02.2007 19:18
Деликата тема с отворен край...:)
цитирай
4. indi - Амиий...:)
12.02.2007 22:29
Така е. Краят е отворен. Но само за стойностни неща.
Поздрави!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 953466
Постинги: 368
Коментари: 915
Гласове: 5519
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол