Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2007 11:14 - Копнеж
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 950 Коментари: 2 Гласове:
0



Така отчаяно жадувах да те имам
-като напукана от слънцето земя,
която ,сякаш със последни сили
се моли на небето за вода.

Измислях те,Любов и те предчувствах,
за теб копнеех пламенно и диво
и само в твоите прегръдки чувствах,
че съм неземно силна,истинска и жива.

Постой,Любов!Не си отивай още!
Незабравими спомени ми остави,
за да има в някои самотни нощи
за какво да плача и да ме боли!

Постой,Любов!Преди да ме оставиш
да събера от тебе малко топлина!
Веднъж в живота ти се появяваш,
-поне да знам,че и при мене си била!

Отивайки си,неизбежно нараняваш,
но и не можеш вечно ти да продължиш.
Със силата,с която завладяваш,
ако останеш дълго,ще ме умъртвиш.

В тиха обич ще се трансформираш,
буйната си страст ще укротиш.
Във вените ми бавно ще пулсиращ,
докато някой ден се преродиш.
Така отчаяно жадувах да те имам
-като напукана от слънцето земя,
която ,сякаш със последни сили
се моли на небето за вода.

Измислях те,Любов и те предчувствах,
за теб копнеех пламенно и диво
и само в твоите прегръдки чувствах,
че съм неземно силна,истинска и жива.

Постой,Любов!Не си отивай още!
Незабравими спомени ми остави,
за да има в някои самотни нощи
за какво да плача и да ме боли!

Постой,Любов!Преди да ме оставиш
да събера от тебе малко топлина!
Веднъж в живота ти се появяваш,
-поне да знам,че и при мене си била!

Отивайки си,неизбежно нараняваш,
но и не можеш вечно ти да продължиш.
Със силата,с която завладяваш,
ако останеш дълго,ще ме умъртвиш.

В тиха обич ще се трансформираш,
буйната си страст ще укротиш.
Във вените ми бавно ще пулсиращ,
докато някой ден се преродиш.


Тагове:   копнеж,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - Песен?
28.04.2007 10:13
Отивайки си,неизбежно нараняваш,
но и не можеш вечно ти да продължиш.
Със силата,с която завладяваш,
ако останеш дълго,ще ме умъртвиш.

цитирай
2. indi - :)
29.04.2007 14:18
Благодаря ти за отзива! Песен? Знам ли...:))
Стар стих, но доста от нещата в него и сега мисля.Ако е песен, то не й знам мелодията:))
Поздрав, Приказна!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 959663
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5524
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол