Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2007 11:11 - Повече от всичко
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
0



На един дъх разстояние
само с един дъх
разрязваш черупката ми
и оставам по тебеусещане
галиш болезнената ми същност
и изтръгваш звуци -
тебемелодии,
в които танцуваш с мен
акустираш в съзнанието ми
и хвърляш котва
в плаващите му пясъци
разграфяваш мислите ми
и се вграждаш в тях
прожектираш се в очите ми
усмихваш ги
и виждам всичко
през теб
координираш движенията ми,
думите ми
и ги посвещаваш
на себе си
преливаш се в мен
преливам се в теб
асоциираш всичко с мен
и ти си във всичко
живея в теб и чрез теб
живееш в мен и чрез мен
прескачаме локви
пресичаме улици
прелитаме над пропасти
с двоен инстинкт
за самосъхранение
смея се с твоя смях
смееш се с моя смях
залюляваш ме в прегръдките си
и заспиваш
в моите очи
свивам се в прегръдките ти
и заспивам
в твоите очи
дишам те
дишаш ме
и няма друг начин
защото те имам
защото ме имаш
и само това е важно
защото е
повече от всичко
защото съм част от теб
защото си част от мен
и не е нужно
да казваш, че ме обичаш,
защото съм в теб
и не е нужно
да казвам, че те обичам
защото си в мен
и само това е важно
защото е
повече от всичко.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 959106
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5523
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол