Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 19:45 - Празнична амнезия
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1000 Коментари: 2 Гласове:
0



Може би си ми казвал как се казваш,
но съм забравила...
Ти ме правиш някак разсеяно- усмихната.
За това те нарекох Празник- Денят на аритмията ми.
Забравих датата. Знам, че е днес.
Знам, че беше и вчера...
И така от доста време.
Утре пак ще те празнувам.
Без цветя, защото
ти не би ми подарил мъртви цветя,
нито би убил цвете заради мен.
Това ме прави щастлива,
защото не искам
в моя чест да умират цветя.
Без клиширани послания
в парфюмирани картички.
Ти кодираш посланията си
в групирани многоточия,
които трябва да разчитам
и дописвам енигматично.
Това ме прави някак
усмихнато- съсредоточена
и щастлива, защото
те откривам точка по точка.
Навсякъде.
И без свещи на масата,
защото тях ти отдавна запали
в свещниците на зениците ми.
Там те не се топят,
а пламъкът им става по- силен
и разлива светлина и топлина
по петолинието на вените ми.
Празнувам те...
Празнувам те тихо, Празник.
Без шумна музика,
написана от някой друг,
а като рисувам ноти по рамото ти,
които се догонват,
които се подреждат и преподреждат...
И всеки път звучи различна мелодия.
Без подаръци, защото
на всичко, което имам
и всичко, което виждам,
съм лепнала етикетче с името ти.
А чужди неща не се подаряват...
Празнувам те официално,
неофициално, религиозно и лично...
Мисля, че се сетих как се казваш...
Името ти е Живот!
Което навярно означава,
че всъщност те живея.
Че без теб не би ме имало.
И че в такъв случай
не ми остава нищо друго,
освен да те обичам.



Тагове:   амнезия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - ;)
15.02.2008 08:08
и аааз така

разсеяно-усмихнати поздрави!
цитирай
2. indi - :)
16.02.2008 15:56
Поздрави и на теб, Приказнице!:)
Съсредоточено щастливо да ти е!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 958028
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5523
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол