Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2010 22:55 - правршикау:*
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове:
6



Дълга вода...
Плодни облаци
раждат течни,
солени кристали.
В такова време
всички полети
са отложени.
Само тъгата
измъква фуркетите
от крилете си
и умората трие грима си
пред дъждовното огледало.
В такова време,
когато календара в очите
е разгърнат
на пейзаж с шарат*
и в каналите се оттичат
гланц и боя
от сътворения за
( и от) мен свят,
и мълчанието е
кристално кълбо
под шатрата
на преобърнатото сърце,
тогава песента спи,
само миглите са клавиши
за вдъхновен дъжд, гухайани ме*...
Знам, любовта
е в нирвидйа йуга* ,
в изчистен силует и форма,
всичко знам, прийах ме*
и като йоша-дару- майи* съм,
с хартиена рокля
на разноцветни чадъри,в ъгъла
на перваза
на прозореца
на подреденият ти
в безупречен хаос свят-
при всяко завръщащо
приближаване я виждаш-
малка и чакаща.
Щом вдигнеш поглед нагоре,
отляво разпуква
вишнев цвят.


от санскрит:

*правршикау- дъждовен сезон
*шарат- есен
*гухайани ме- загадъчен мой
*нирвидйа йуга - епоха на освободеният от всякакви привързаности
*прийах ме- скъпи мой
*йоша-дару-майи- кукла направена от дърво



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 958030
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5523
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол