Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2012 17:16 - валентинка
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 4476 Коментари: 11 Гласове:
11



Целуни го,Любов!
Той е моят любим...
Сняг в очите на лятото
и щурецът през зимата.
Той е малко чешит
и е заплес голям,
но за други любими
хич не искам да знам!
Много често изглежда,
че за тебе нехае,
но напротив е всичко,
повярвай! Чертае
сложни схеми в ума си
за градът ти свещен,
в който ти си кралица...
Там ще вземе и мен!
Нарисувай ни кораб!
Всъщност, не...Самолет!
Малка " Чесна" двуместна
с перка отпред-
да кръжим над града ти,
над морето ти чисто...
Нарисувай ни смях
и брокатена писта!
Целуни го,Любов!
И балон му прати
сърцевиден,червен,
а отпред с бели букви
да пише: " je t`aime !"




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - честит празник, сърдечна!
14.02.2012 18:41
Аз пък ще ти оставя наместо валентинка една приказка, която си припомнях напоследък. Беше ми любима навремето драматизацията по нея, Илия Добрев играеше въглищаря Петер Мунк. Тогава приказката като текст ми натежаваше, сега обаче ми е като откровение и за нашето ново време
http://chitanka.info:82/text/11176-studenoto_syrtse_pyrva_chast
цитирай
2. indi - !!!
21.02.2012 20:35
Това се казва изненада!Съвсем случайно видях коментара ти..Странно ,че не е отчетено,че има коментар,а се вижда едва когато отворя постинга и дръпна надолу..
Благодаря ти!!! Гледала съм драматизацията,но понеже беше в едни далечни детски години,бях забравила от кого е приказката.Спомнях си само,че много ме беше впечатлила драматизацията,много!После много пъти съм си мислела и чудела къде да намеря тази приказка,защото не си спомнях добре историята,а ми се искаше да я видя,или прочета пак,за да видя какво толкова ме беше впечатлило,какво исках да си припомня и явно трябва да знам..Благодаря ти!За пореден път ми правиш безценен подарък!
Сърдечни,всекидневни празници на топлината ,обичта и радостта да са ти!
цитирай
3. martiniki - Знаех си, че ще те зарадва:) Има я в "Халифът щърк" на Вилхелм Хауф, решила съм да намеря книжката
22.02.2012 07:06
Имаше проблеми с броячите точно на 14-и, затова не си видяла коментара по-рано.
цитирай
4. indi - Аааа за това значи..
24.02.2012 00:48
А книжката я имах,си спомням и съм чела някои приказки в нея,после я дадох май някой да я чете и...забравили са да ми я върнат..Но това преди мноооого години..:)Беше от една поредица.Благодаря ти много отново!:)
цитирай
5. martiniki - в ето тази поредица
25.02.2012 17:49
http://detstvoto.net/index.php?newsid=2173
цитирай
6. indi - Същата!:)
25.02.2012 23:31
Имах доста книжки от тази поредица,но доста съм подарила на брат ми,на братовчеди по- малки,други съм дала и ...са се изгубили...Сега се сещам,че и за джуджето Дългоноско съм гледала драматизация,която също беше много сполучлива.Много хубави приказки!И книжки..Много ми се иска и в днешните деца да я има тази любов,този скъп спомен към старите книжки от детството,чувството,с което поумаш в ръцете си издание на дадена книга от детските години..Необяснимо е с думи..Хващам се,че където и да попадна на стари книги,гледам дали няма да попадна на една книжка за Снежанка от ранните ми детски години- със синя мека,но гладка корица,голям формат,само тази приказка..Може би защото е една от първите ми книжки,много си я обичах .Скоро си намерих една книжка(пооръфана много,но все пак запазена)с приказки-" Баба,дядо,внуче"-първото й издание.По нея съм рисувала разни неща и съм писала ..И понеже и дата съм написала една такава голяма и разкривена,искрено се изненадах от раннописанията си..:)Много й се зарадвах,много хубави приказки има в нея!:)Дано,дано децата ни разбират и споделят след време това чувство към книгите,което разбираме и споделяме ние!
цитирай
7. martiniki - :)
27.02.2012 07:01
Нямала съм я тази "Снежанка" за която говориш, но пък имах всякакви други. Нали бяхме три деца и често ни подаряваха книжки, така че четях и тези на брат ми и сестра ми, отделно всички в библиотеката в Грудово като бях във ваканция, бях изчела детския отдел още във втори-трети клас и се чудех кои книги да си взема, после в основното - същата работа;) и т.н.

Скоро се сетих за една очарователна книжка от детството ми - "Крокодил-автомобил", ще се радвам да си я намеря.

В "Хулите" бях пуснала тема за библиотека "Смехурко". Една любима ми поредица, исках да разбера кои книги са излезли с нейното лого - събирам ги до ден днешен:)
цитирай
8. indi - :)
28.02.2012 01:21
Това издание на Снежанка ми беше много любимо.Едно съседче я имаше и често молех да ми я дава за малко да я препрочитам и просто да й се радвам.Побърках ги в къщи докато не ми я намерят.:) Иначе и аз доста книжки имах.Но тази "Крокодил -автомобил" не съм я виждала.виждала съм темата ти за "Смехурко",но от тази поредица съм чела,но не съм имала сякаш много книги.Сякаш имаше нещо в библиотечката ни на вилата...Трябва да видя и...ако това за което се сещам е на същата поредица и я нямаш,ще ти я пратя.:)
цитирай
9. ufff - Мило послание ;)
28.02.2012 07:30
Мило послание
;)
цитирай
10. indi - :)
01.03.2012 00:42
ufff написа:
Мило послание
;)


Милувка с думи е,да.Благодаря за точния прочит и присъствието!:)
цитирай
11. ufff - Днес е нов празник - Цветница! Че...
08.04.2012 14:50
Днес е нов празник - Цветница! Честит имен ден, мила!
Имай най-хубавия венец!
цитирай
12. indi - :))
08.04.2012 22:39
Това се казва изненада!!!:))Как ми го измисли само !:))Но като се има предвид етимологичното значение на името ми...може и права да си!:))Та,благодаря,Прелест!Хубава Цветница дано е била за теб! Аз бях на работа..:)
Още по- хубави Велики празници да са ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 953182
Постинги: 368
Коментари: 915
Гласове: 5519
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол