Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2015 16:52 - Не знам, Не чух, Не видях
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 2941 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Автори: Мария Радкова, Стефка Петкова и Евгения Маринчева


Не знам

 

Не знам какво е някой

писал

или видял...Оставам ням.

Да философствам няма

смисъл.

И тайни аз не ще издам.

 

Да подцените моя бистър

и остър ум е грях голям.

С маймунджулъци, с ловка

мисъл

аз мога всеки да „продам“ .

 

И все пак вече предпочитам

да си мълча- реших го сам

-

макар оттатък, зад

кулисите,

брътвежът да не знае срам...

 

Защото всички са улисани

слуха да разпростират там.

Да, трая си

дълбокомислено.

Излязох май хитрец голям!

 

 

Не чух

 

Не чух пропукването на яйцето,

когато се излюпи този рошав свят,

заслушана във пулса си на клетка,

сглобяваща космичен необят.

 

Не чувам стоновете на дървото,

когато раждащите си листа болят,

но с нежни пръсти ме докосва тази болка,

която постепенно се превръща в цвят.

 

Не чувам мислите на вятъра бездомен

и песента му, посветена на нощта,

в която ме разгръща като спомен,

в спокоен пулс на кадифена тишина.

 

Не чувам изгрева, стремежа на реката...

Подводен камък сякаш пази моя слух...

Не чувам как звъни душата ми, когато

плачът на щастието пада като пух.

 

Не чувам стъпките на Любовта,

когато неочаквано съня ми прекосява,

ала намирам сутрин във сърцето си цветя

и вратата му отключена оставена.

 

Не видях

 

не видях

не виждам

не ще видя

(никога отвъд зримото)

манипулация по рождение

 

ширина

височина

дълбочина

(Пространство)

 

минало

настояще

бъдеще

(Време)

 

виждам

виждам

виждам

 

навсякъде във всички

пространства и времена

си Ти

(Любов)


image




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marrta - Да не подуша пък аз ;))
03.07.2015 15:36
Ама мъдри и сладки мамуни!
цитирай
2. indi - :)
04.07.2015 00:17
Това ли е четвъртата маймуна ? Виждала съм на места по четири, като четвъртата не е направила нещо очевидно като другите, а ..сякаш просто си стои..Ако наистина са четири, считай се моментално присъединена- тагнала си се вече ето и...пишеш по темата и се прави редакция прибавителна! :))
цитирай
3. marrta - не знам дали има,
17.07.2015 11:29
стори ми се логично:) аз съм всяка една и четирите взети заедно ;)))) благодаря за топлия прием!:))
цитирай
4. indi - не знам, но...
19.07.2015 01:05
май има... Виждала съм четири, но...колкото и да я гледам, някаква такава йезуитка е, че ходи я разбери..:)) А то всички сме комбинация някаква от трите...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 959732
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5524
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол