Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2021 06:12 - На светофара
Автор: tonkata73 Категория: Поезия   
Прочетен: 427 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пресичам улицата, шум и прах, воня,
една кола засича ме и спира,
натиснат клаксон, тихичка псувня,
обръщам се, а вените пулсират.

Присвити устни, рижава коса,
видение родено от зората,
на средна възраст, хубава жена,
изнервена навярно, непозната.

Погледнах я невинно и с усмивка,
"Не виждаш ли - пътека пешеходна",
отвърна с реч омайна, блага, чиста,
душа на пътя явно срещнах сродна.

Простете господине неугледен,
за малко да Ви нанеса вреда,
за прошка моли пръст нагоре, среден,
показвам го с ръцете... И с крака.

Ръцете Ви прекрасни са госпожо,
а всеки пръст изящен и красив,
докосва ме, изпълва ме с доволство,
достатъчно да бъда аз щастлив.

Загубен ескимос в пустиня жарка,
що дириш тъй далеч в града голям,
потегляй пак към своята палатка,
не се занасяй с мен, върви си сам.

Защо мълвите думи тъй прекрасни,
как галят нежно моята душа,
пленен съм от словата сладострастни,
не спирайте, масаж са за слуха.

Внимавайте, че драскате с рогата
боята нова, по-далеч от мен,
как искрено съчувствам на жената,
омъжена за груб и стар бохем.

Потегли и остави ме безмълвен.
Рога, елен? Едва ли, бръмбар жалък.
А в този свят объркан и разхвърлян,
щом ходиш пеш, за всеки друг си малък.


Тагове:   стихове,   tonkata73,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Била е, явно, прелестна жена - ...
24.09.2021 09:25
Била е, явно, прелестна жена -
пленително, замайващо създание,
затворило в проклетата кола
най-аристократично възпитание :)
цитирай
2. tonkata73 - :)
24.09.2021 09:38
Сияйно мимолетно изкушение,
в косите с пламък нежен, и в словата,
остави ме на пътя в неведение,
разпали в мен копнежа по жената.


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tonkata73
Категория: Поезия
Прочетен: 193228
Постинги: 215
Коментари: 216
Гласове: 2137
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031