Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2013 01:12 - Наздравици от небесния скайп
Автор: indi Категория: Изкуство   
Прочетен: 1493 Коментари: 2 Гласове:
3



 

- Хей, Трифоне... И ти ли през стобора,

подал глава, надничаш към света?

- Надничам, Валентине, що да сторя...

Подрязах днес вселенската асма...

- Разбирам, брат. И аз надничам.

На грижа ми е хорската любов

и моля се, дано да се обичат

повече, а не войни да водят!

- Ти от любов разбираш, аз от вино.

Най-лудо е додето прекипи,

най-пивко е когато време мине,

най-кротко само в бъчвата стои.

И мисля си, че мярка ако има,

ще пеят весело и мирна им глава,

а не да падат, или да се бият...

Това за виното, не знам за любовта...

- Тя, Любовта, на виното прилича

сърце да имаш само, за да носиш.

Но никой не пропада от обичане,

че без цена е и богат от беден проси.

Любов-менте отгледаш ли обаче,

сърцето ще се пукне като чаша.

Очите в бял пелин ще го изплачат

и ще притихнат, като пропаст страшни.

- Хей, Валентине... ти се натъжи...

Любов и вино ли е, значи е Живот.

А щом Живот е, знаеш, брат, боли.

След себе си единствено е кротък.

- От тука, Трифоне, добре се вижда. Гледай,

допрели са глави като деца

и пъзела на Любовта подреждат...

Без за да са сигурни Любов ли е това.

- Прати им гълъб, брат, прати им тръпка

и поръси ги с нежен розов цвят!

Пък аз за виното ще им отворя глътка.

Додето дойдат, ще я нарекат.

Ще им налея чашите догоре.

Седни и с теб да пием по една!

Наздраве, брат! Да се обичат хората!

За нас, за виното и Любовта!








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Браво, много ми хареса!
25.02.2013 10:08
Браво, много ми хареса!
цитирай
2. indi - :)
26.02.2013 23:52
Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: indi
Категория: Изкуство
Прочетен: 960788
Постинги: 369
Коментари: 915
Гласове: 5525
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол